24 августа 2015 г.

Україна

Минулої осені моя доня пішла до першого класу. Напередодні свята першого дзвоника вчителька запросила всіх батьків на організаційні збори, а після них попросила допомогти їй прикрасити клас до свята.
Звичайно, що я залишилась. Багато чого потрібно було зробити, а наприкінці - підготувати карту України та зробити жовто-блакитні квіточки з фото дітлахів.
Я малювала квіти, вирізала, формувала ножицями пелюстки, а інші матусі вирізали фото та клеїли їх на квіти. Діти після розповіді про себе клеїли квітку зі своїм фото вздовж кордону нашої країни. На наступних батьківських зборах ці квіточки мені пригадали, але це вже інша історія. :)


P.S. Ось так Google привітав нашу неньку Україну з Днем Незалежності.
Літери кольору національного прапору ніби вишиті хрестиком, а посередені - віночок з калини.

А ось так ВК.


1 комментарий:

  1. Оригинальное оформление карты! ))) Классно получилось! Я тут пару лет назад прикупила трикотажик, понравился мне... Выбирала из 15-20 видов-цветов-оттенков... Маме показала, та смеется, что отцовские гены дают о себе знать - купила трикотаж голубой и желтый... но такие классные цвета!!!

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...