27 августа 2015 г.

Сестричка

Сьогодні розмовляла з двоюрідною сестричкою, яка живе зі своєю сім'єю за Атлантичним океаном, по скайпу. Близько 5 годин розмовляли, але ніяк наговоритися не могли. Хоч вона трішки молодша, але завжди підтримувала мене і допомогала. Її мені дуже не вистачає, бо вона від мене далеко-далеко, та й в кожної вже своя сім'я, діти... Але так часом чомусь поговорити хочеться, секретики свої дівочі розповісти...


Дякую тобі, сестричко, за те, що ти є у моєму житті.

P.S. Багато чого дізналися, бо не розмовляли близько троьх місяців. І ще я дізналася, що сестричка, виявляється, тихесенько-спокійнесенько читає мій блог, але не коментує, шпіонка. :)

1 комментарий:

  1. Танюша, не могу найти переводчик на русский... выбираю язык и не вижу... украли? )))

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...