13 февраля 2017 г.

Бабця

Що сказати? Що їй сьогодні 92. Що, вітаючи її зі святом у скайпі, я потайки пустила сльозу лише від щастя, що вона в мене є. Що маленька тендітна жіночка вже близько п'ятнадцяти років не копає бараболю, не дає з самого ранку худобі їсти, не чекає на свята на дітей та онуків і не виглядає у віконечко, коли ж вони приїдуть, а полюбляє ласувати шоколадом, садить квіточки біля будинку і городину на салат, і діти поруч, а не по роботах, і онуки-правнуки під боком: тішать її і приходять не лише на свята, але й в будень день. Що вона має найбагатший скарб - свій вік та велику родину. Що єдине її сьогоднішнє побажання мені: "Доживи до моїх років". Що ті всі подаруночки, які я колись вишила для неї, - це лише маленька крихітка в порівнянні з тим, що вона зробила особисто для мене і для моєї сім'ї цілком. І мені, вже досить дорослій дівчині, яка давно має своїх власних дітей, не вистачає того... Якогось напрочуд теплого і рідного, бабціного... Бабціного варення з троянди, бабціної паляниці з маком, бабціних горішків в посилках на Новий Рік, бабціних повідань про життя і Бога перед сном, бабціних мудрих слів "Як Бог дасть" та "Так мало б бути", і ще багато чого "бабціного", яке зігріває на протязі мого життя ось вже не перший рік. 😊




😊

4 комментария:

  1. Танюша, с именинницей тебя! Бабушке здоровья и долгих лет жизни!Пока у нас есть бабушки-дедушки, мы - внуки!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Наташенька, спасибо большое за поздравление.

      Удалить
  2. Міцного здоров'я бабусі, щоб якомога довше Вона радувала своїх рідних смакуликами, та дарувала вічну мудрість, та теплоту!

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...